top of page

עשרת מוצרי האחסון המומלצים מאיקאה

אין מישהו מאיתנו שלא עבר דירה או החליט לשדרג חדר בלי לעבור פעם אחת לפחות באיקאה.

החנות הזו מאגדת בתוכה בין היתר, כמעט את כל פתרונות האחסון שאנחנו צריכים אז החלטתי לכתוב על כמה מהפריטים השווים והמומלצים ביותר שיעזרו לכם לשמור על הסדר בבית.

שקיות זיפ לוק. המצאה גאונית. בארצות הברית אפשר להשיג אותן בכל מקום אבל לסופר בארץ הן עדיין לא הגיעו אז שווה לקנות אותן באיקאה. זה פותר כל כך הרבה בעיות אחסון ותופס מינימום מקום בניגוד לקופסאות והרבה יותר אסתטי ופרקטי משקיות סופר. אז אם אתם מגיעים לאיקאה מכל סיבה שהיא הייתי קונה לפחות קופסא אחת מכל סוג( בכל אחת יש שני גדלים שונים)

ארגוניות למגירות. אמנם פשוט אבל כל כך גאוני. אם עדיין אתם לא משתמשים בהן אתם חייבים לנסות. לא מובן לי איך אפשר לסדר שידה או מגירה גדולה בלי הפרדה בין הפריטים, זה מזמין בלאגן. אני משתמשת בהן לכל ארון או שידה בבית. הרבה יותר קל ככה לשמור על הסדר..

כוורות אחד המוצרים הפופולרים באיקאה. הן מגיעות בגדלים שונים ובצבעים שונים ואפשר להניח אותן במאונך או במאוזן מה שיוצר מראה שונה לגמרי. אפשר להשתמש בהן בכל חדר בבית. מעולה לחדר צעצועים, סלון או חדר שינה.

קופסאות לכוורת בכל בית הכוורות יראו לגמרי אחרת. אם מעמיסים עליהן ושמים בהן פריטים מכוערים הן יראו בהתאם. הקופסאות של איקאה שבאות בצבעים שונים ומחומרים שונים שמתאימות להן בול בגודל, יכולות לפתור את בעיית הבלאגן בכוורת ולתת לה מראה מסודר ונקי יותר.

מוט וכוסות לתליה- אמנם באיקאה זה בסקשן של המטבח אבל הוא בהחלט יכול לשמש גם בחדר ילדים, במשרד או אפילו בשידת טואלט. אידיאלי לתלות במטבח קרוב לכיור או מעל השולחן משחקים ולשים דברי יצירה כמו צבעים וטושים או כל דבר אחר שמתאים לכם. מוסיף המון גם עיצובית ופרקטי.

ארון אחסון. מה שטוב בו שהוא צר,עמוק וארוך. מעולה לכל מיני חדרים שצריכים פתרונות אחסון כמו חדר עבודה/ מחסן כלשהא ובעיקר לחד ר ילדים שבהם אפשר לאגד את כל המשחקים למקום אחד מרכזי בלי לתפוס הרבה ספייס בחלל.

קופסאות לארגון ואחסון מתחת למיטה ולא רק. אם יש לכם בעיית אחסון ויש לכם מקום מתחת למיטה אפשר לנצל את השטח הזה ולשים את הקופסאות האלה לאחסון מצעים, בגדי עונה קודמת או כל דבר שמתאים לכם

שולחן כתיבה באיקאה יש המון שולחנות כתיבה. אפשר למצוא שם שולחנות צרים ושולחנות ענקיים שניתן להוסיף להם מגרות. בנוסף לאלו, יש שולחנות מודולרים שלא את כל ההרכבים שהם מאפשרים אפשר לראות באתר.יש כמה אופציות לרגליים ומשטחים וכך אפשר להרכיב את השולחן המושלם עבור הבית שלכם.

מדפים יש המון אופציות שונות באיקאה אתם רק צריכים לבחור מה מתאים לכם. מלבד היותו פריט פרקטי שעליו אפשר לשים ספרים, אקססורי ועוד, אפשר לסדר מדף כך שיוסיף המון לחדר. אם זה לא מסגרות, מנורות, עציץ אתם יכולים לעצב אותו בהתאם לסגנון הרצוי לכם.

ארוניות נעליים אחד הדברים שהכי קשה לי לראות בבתים זה את פתרונות האחסון היצירתיים שאנשים מוצאים לנעליים. זה מאוד לא נעים להכנס לדירה ולראות ערמת נעליים מולך בכניסה. אז לאלו מאתנו שאין מקום בארון לנעליים, אני ממש ממליצה לרכוש ארונית כזו. יש כמה אופציות לגדלים ומחירים שונים באיקאה ומה שטוב בהן זה כמה הן צרות ויכולות להכנס לפינות בבית שלא חשבתם עליהם. נראה הרבה יותר אסתטי ועוזר לשמור על הסדר.

bottom of page