top of page

טיפים לסידור ועיצוב פינת העבודה שלכם

פינת העבודה היא עוד מקום בבית מועד לפורענות בכל מה שקשור לאי סדר וחוסר סטיילינג. זה המקום שאליו זורקים כל מכתב, מסמך, כלי כתיבה וגם דברים אחרים לא קשורים, מצטבר בלאגן ופשוט לא נעים לעבוד. אני חושבת שיש לפינה הזו פוטנציאל להראות נעימה ונוחה לעבודה בכל בית. אז הנה כמה טיפים לעזור לכם לסדר פינת עבודה מאורגנת ומעוצבת.

שלב הסדר הוציאו את כל הדברים שיש לכם שם לערמה אחת ותתחילו למיין. בהתחלה תגלו שאתם יכולים לזרוק הרבה דברים שכבר לא רלוונטים והרבה פריטים שלא קשורים ויכולים בהחלט לעבור למקום אחר בבית.

את כל המסמכים תמיינו בין: לזריקה, כאלו שצריכים טיפול מיידי וכאלו צריכים לשמור . את ה״לשמור״ תחלקו לקבוצות: זכרונות/ קבלות/ מסמכים שקשורים לבית/ עבודה וכו.

בכלי הכתיבה תשאירו רק את אלו שאתם משתמשים ואת כל שאר הפריטים הלא קשורים תנסו לצמצם ולהעביר למקומות אחסון שמתאימים להם בשאר הבית.

שלב הארגון מחדש:רכישה של מוצרי אחסון מתאימים.

קונים פולדרים לכל אחת מקבוצות ה״לשמור״. אם אין לכם ארון/ ספריית עבודה או משהו דומה לאחסן אותם , ודאו שאתם קונים שולחן עם מגירות ( ממליצה על לבן ונקי) לשים את הפולדרים האלה ואם אין כזה לשים במעמד מסמכים על מדפים.

את ה״לטיפול מיידי״ הייתי מניחה במגירה ראשונה נפרדת או במגש מסמכים על השולחן.

במגירות הייתי ממליצה לאחסן גם את כל הדברים האחרים שעד עכשיו היו על השולחן שאתם צריכים לשמור אם זה כלי כתיבה, מטענים, מחברות ויומנים או כל דבר אחר.

טיפ חשוב! כדי שלא יצטבר שוב בלאגן, וודאו שאתם משאירים מגירה אחת או מגש אחד אחד לכל המסמכים השוטפים שאתם מקבלים. זה לא ריאלי שכל פעם שתקבלו מסמך חדש ישר תניחו אותו במקומו אז תמצאו מקום ״לזרוק״ לשם ביום יום את אלו שאתם נתקלים בהם ופשוט לדאוג לסדר את המגש/ מגירה האלו פעם בכמה זמן כדי למיין את הדברים למקומם.

הנה כמה המלצות למוצרים מאיקאה שיכולים לעזור לכם לשמור על הסדר הזה:

שולחן עם מגירות:

מעמד מסמכים לתליה על הקיר:

מעמד מסמכים:

מגש מסמכים:

קופאות אחסון:

שכל הפינה נקייה ומאורגנת אפשר להתחיל את שלב הסטיילינג.

מדפים- פרקטי ומוסיף עיצובית. גם את המדף אני ממליצה לרכוש בדרך כלל בלבן ולתת לפריטים האחרים להוסיף את הצבע. על המדף תוכלו להניח את מעמד המסמכים או קופסאות וגם להוסיף שם עוד פריטי עיצוב.

מנורה- מקום לשבור את הצבע הלבן. פה נכנס הטעם האישי שלכם אם תרצו להוסיף קצת צבע או להישאר בגוונים שחור או מטאלי.

כסא- מה שהכי חשוב כמובן שיהיה נוח. על זה מאוד קשה לי להמליץ כי זה אינדיבידואלי. מה שהייתי ממליצה בכל זאת תנסו לבחור אחד שלא יהיה מגושם או משרדי מדי ובצבעים נעימים.

שטיח- שטיח קטן לתחום את הפינה ולצור בה חום.אנחנו גם הרבה פעמים מורידים נעליים שאנחנו יושבים לעבוד בבית אז זה נחמד שמתחת יש את השטיח ולא רצפה קשה וקרה.

מסגרות- גם אם את לא רוצים לשים תמונות אישיות, מסגרות עם כיתוב או איור כלשהו ישדרגו את הפינה. גם פה יש מכל הצבעים והסגנונות אז זה עניין של טעם ובחירה של הצבעים לפינה.

לוח/ רשת לתליה של תמונות/ גלויות / מסמכים. רשת הברזל הזו היא אופציה מהממת אבל גם אם תתלו לוח גיר, מגנטים או אפילו שעם זה יכול לשדרג.

עציץ- לדעתי חובה כי הוא מוסיף המון. אולי קקטוס שלא דורש הרבה טיפול ואפשר גם אחד מלאכותי...

מעמד לכלי כתיבה- אני ממליצה להשאיר רק כמה כלי כתיבה בהם באמת משתמשים שלא יהיה עמוס. גם כוס מגניבה שלא אמורה במקור לשמש למעמד כזה יכולה לעבוד פה.

bottom of page