top of page

המדריך המזורז לקניית מוצרים לעיצוב חדר הילדים באליאקספרס

אין ספק שקונים באינטרנט אפשר לללכת לאיבוד ובטח באתר מפלצתי כמו אליאקספרס אבל העניין משתלם, גם שקונים מוצרים משלימים לעיצוב הבית. חנויות בארץ מציעות לנו את אותם מוצרים, באותה איכות במחירים מופקעים אז שווה לחכות עוד כמה שבועות ולשלם הרבה פחות, והמבחר כמובן הרבה יותר גדול ומגוון ממה שאפשר למצוא בחנויות וזה גם בלי לצאת מהבית ולהתחיל לחפש. חוסך לנו גם זמן וגם כסף. אבל עם כל הטוב הזה גם יש כמה חסרונות שאפשר להימנע מהם. המוצר יכול להגיע אחרי חודשים של המתנה, המוצר יכול להגיע שונה מהתמונה שמצורפת בהזמנה שלו ויכול להגיע באיכות גרועה או אפילו פגום. אז מה עושים להמנע מזה? מה שחשוב לשים לב לפני הרכישה, זה שכבר קנו מהמוצר בעבר ושהפריט והמוכר שלו קיבלו ביקורות טובות. הרבה פעמים יש גם תמונות מלקוחות להמחשה. בעמוד המוצר אפשר לראות כמה הזמינו את אותו מוצר. אם הוא הוזמן מספר פעמים, זה סימן טוב ואם המוכר מדורג גבוה והחנות שלו קיימת הרבה זמן, הסיכוי שלכם לקבל מוצר איכותי הוא גדול. בנוסף, רשום תוך כמה זמן הם מעריכים שהמוצר ישלח/ יתקבל ומה מדיניות ההחזרות שלהם.

איך מחפשים את מה שרוצים? אפשר לפי קטגוריה או מילת חיפוש. אם ראיתם משהו שאהבתם, אני ממליצה ללכת לבדוק מה אותו מוכר מציע, כי אם אהבתם פריט אחד שלו, יכול להיות שתאהבו גם אחרים. בנוסף, האתר מציע לכם מוצרים דומים לאותו פריט ואז תוכלו להשוות ולבדוק מה יותר אהבתם או משתלם מאותן האופציות.

אז הנה דוגמא לאיך אתם יכולים לשדרג את חדר הילדים בפחות מ300 ש״ח!

רשימת המלצות וקישורים לפריטי סטייל שהם חובה בכל חדר ילדים.

הקליקו על התמונה להגיע לדף הרלוונטי באתר...

פוסטרים שאפשר אח״כ למסגר:

מנורות לד בכל מיני צורות לשים על מדף או בכוורת:

שטיח. חובה בכל חדר ילדים. עושה את החדר יותר נעים ומזמין. כמובן שעדיף לקנות שטיח בצבעים ובבדים פרקטיים, כזה שאפשר לכבס בבית בלי בעיה.

כריות נוי להניח באוהל טיפי, כורסא או ספסל

מדבקות קיר, עדיף על קיר אחד או שניים לא יותר מזה כדי לא להעמיס. יש הערכה שגויה שצריך להדביק אותן בצורה סימטרית אבל מניסיון כמעט כל אחד יכול להדביק אותן במראה יחסית אחיד וזה לא צריך להיות מדויק. בנוסף, אפשר להוריד אותן בקלות כך שהן לא פוגמות או מורידות צבע מהקיר.

סל אחסון. אמנם לא הפריט הכי פרקטי כי הוא לא יכול להכיל הרבה אבל יש כמה צעצועים שאידיאלי לאחסן בו כמו בובות פרווה, כדורים או תחפושות. כל הדברים שלדחוס אותם ביחד לא גורם ליותר מדי בלאגן. בנוסף, הוא ממש חמוד ומוסיף סטייל לחדר.

bottom of page